zaterdag 5 januari 2013

Wishlist | Fashiolista

Fashiolista, een website en app waar ik dagelijks op kijk om de laatste trends te liken. Je kan mensen ´volgen´ en tegelijkertijd je eigen style ontdekken. Je kan ook de items kopen. Als je op de foto klikt kan je het liken, delen op facebook, etc. Je kan daar ook een link naar de website van het item vinden. 
Er zijn zoveel items die ik wel zou willen hebben, dus hier een wishlist van fashiolista.com !




Deze broek vind ik dus heel leuk, vooral door de scheuren haha.

Leuk details, die studs. Ook de tribalprint en de rafels aan de onderkant 
maken dit short af.


Leuk kanten zalmroze shirtje.


Groene strapless bikini.


Zwarte strapless jurkje met roze strik.


Dit jurkje vind ik echt heel leuk. De roze kleur in combinatie met de zilveren 'ceintuurtjes' is leuk bedacht. Verder nog het gedrapeerde stof dat precies goed valt.


Dit is dus een item die ik maar al te graag in mijn kledingkast heb willen hangen. Heel leuk bedacht, om op de achterkant een drankmerk te zetten. Het spijkerjasje is echt een heel stoer kledingstuk.


'my other bags are Prada' leuk bedacht.


Aparte ring, maar heel leuk.

 Hele gave oorbellen met galaxyprint.


 i looooooove this ring ! hele leuke dubbelring, met een adelaar erop.




Dit waren een paar items die ik heel graag zou willen hebben.

Hebben julie ook een wishlist?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten