maandag 11 maart 2013

Londen 2013 !



Londen is een van de bekendste steden in Europa.
Een perfecte winkel gelegenheid!
18 Maart ga ik naar Londen voor een weekje en ik ben benieuwd wat ik allemaal ga tegen komen!



Forever 21 is een winkel met hele leuke kleding!
Hier moet ik zeker langs! 





Een primark in Londen daar moet ik zeker naar toe!
Ben benieuwd naar de collectie en accessoires die ze niet in Nederland hebben.





Ik heb al bij verschillende shopblogs gezien dat Superdrug een hele leuke winkel is!
Ben benieuwd of het ook echt een leuke winkel is, hier ga ik achter komen!





Deze veelzijdige winkel is vast wel bekend onder de meeste mensen met lage prijzen, alles in 1, en een groot assortiment !



Oxford Street wie kent dat nou niet?! de drukste,leukste,gezelligste winkelstraat in Londen!
Leuke winkels, souvenirs, en restaurants zoals Macdonalds & KFC heel lekker dus!


Ik ben benieuwd wat ik allemaal ga tegen komen hoop dat ik thuis kom met tassen vol kleding & makeup!

Zijn jullie al in Londen geweest of gaan jullie er nog naar toe?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten