maandag 18 maart 2013

Maybelline Color Show | Nailpolish


Onlangs spotte ik in het Maybelline schap de Color Show collectie, niet duur en mooie kleuren. 
Ik heb een turquoise kleur meegenomen die ik voor jullie ga swatchen, lees snel verder !


Het lakje heeft een prachtige turquoise kleur, helaas is dit niet goed te zien op de foto.
Het potje is gewoon normaal, easy en niet te groot. Makkelijk om de kleur goed te zien en neutraal.



Het lakje is in de kleur '120 urban turquoise'
De naam is heel toepasselijk haha !
Daarnaast is het lakje 24 maanden houdbaar en zit er 7 ml in.

Het lakje heeft een recht afgestroken kwastje, wat opzich goed is.


Het nadeel van dit kwastje is dat het een kleine dop heeft en dus een kleinere 'oppervlakte' om vast te houden.

Lakje met 1 laagje.

Hier heb ik mijn nagels met een laagje goed gedekt, maar nog wel streperig. Ook droogde het in ongeveer een minuut, wat ideaal is!

Lakje met 2 laagjes.
Hier heb ik een extra laagje overheen gedaan, ik vind het nu beter dekken en minder streperig. Wel moest je de tweede laag iets dikker erop doen en dus droogde het minder snel.


Naar mijn mening is dit lakje gewoon goed, wel aan de streperige kant maar dekt na 2 lagen.

Het lakje is o.a te koop in de Kruidvat en op de Maybelline website voor € 3,99 .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten