donderdag 6 december 2012

DECEMBER !





Het is eindelijk december, dé maand van cadeautjes, kerstmis & oud en nieuw. Ik hou van december.  Mijn verjaardag, de gezelligheid, sneeuw, kerstboom. Ja. December is mijn lievelingsmaand. Daarom een 'fotoblogbericht' voor jullie !





2 December, mijn verjaardag. Ik heb  geld gekregen & natuurlijk ook make - up. Hierboven zie je een van mijn cadeautjes, een mooi brons/goud lakje van pupa Het was gelukkig ook niet zo koud, brrr. 







De goede oude heer, wie kent hem niet ? Sinterklaas is weer in ons landje en laat iedereen zingen ! 





We mogen het snoepgoed natuurlijk ook niet vergeten, mmm chocoladeletters.




De kou is aangebroken, overal dwarrelen witte vlokjes. Jaa.. ook sneeuw hoort erbij. gezellig met je vrienden sneeuwballen gevecht doen, of een sneeuwpop maken. En daarna natuurlijk binnen bij de kachel met chocolademelk je handen laten opwarmen!








 Foto's maken met dit prachtige, maar koude weer. 



Dit is denk ik wel het leukste van de maand. De jaarwisseling van '12 naar '13 . De jaar is best snel gegaan, vind ik. Oke, weer even naar oud & nieuw, met al die rotjes en tollen. Nee, geef mij maar het mooie sierwerk gedoe. Daar kan ik uren naar kijken. En daarbij ook nog stiekem een oliebol van de schaal afpikken. Met iedereen over je goede voornemens praten en over het afgelopen jaar. Terwijl je  bedenkt dat je af gaat vallen of sportiever gaat doen, je 4e oliebol in je mond proppen.




Heb jij nog goede voornemens?
















Geen opmerkingen:

Een reactie posten