dinsdag 12 februari 2013

Golden Rose Jolly Jewels |


FEESTJE ! Dat is het eerste woord wat in mij opkwam, toen ik deze nagellak in de winkel zag staan. De blauwe kleur in combinatie met de rode en gouden snippers is mooi, en op je nagels is het net, zoals ik al eerder op duidde : een 'feestje' . Golden Rose .. hmm dat merk kende ik nog niet, maar het is een fijn merk !




Het lakje is van de Jolly Jewels lijn, in de kleur 114. Daarnaast is hij 8 maanden houdbaar en moet je schudden voor gebruik.


Dit is het kleurenfestijn wat ik een feestje noem. De combinatie van blauwe snippers met gouden rondjes en rode snippers is leuk bedacht, en het stemt op elkaar af. 


Hier zie je de nagellak in 2 laagjes. Hij dekt mooi. Een nadeel is dat het glitters achterlaat op je huid en af en toe steekt er een snippertje uit, zoals je op mijn ringvinger zie.





Glitter nagellakjes, leuk of niet leuk?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten